Gratis anbudssøk fra BizKit®

Gratis anbudssøk fra BizKit® Tidligere har det vært dyrt og tungvint å finne frem i anbudsjungelen. Nå lanserer BizKit® en internettjeneste som er både enkel og gratis. - Hver dag kjøper det offentlige varer og tjenester for over 800 millioner kroner gjennom anbud. Det utgjør 215 millioner kroner bare i Norge. Daglig mister små- og mellomstore bedrifter vikige oppdrag fordi de ikke klarer å orientere seg i anbudsjungelen, sier merkevaresjef for BizKit, Geir Egedius. Nå lanserer BizKit den første anbudstjenesten med gratis fritektssøk i alle utlyste anbud i Norge og Europa. - Vi lanserte en abonnementstjeneste for anbud i 2002, og denne tjenesten har vært svært populær. Vi ønsker nå å utvide tilbudet til våre brukere med en effektiv søkemotor, sier Egedius. Kunder kan fortsatt motta utlyste anbud fra definerte kategorier via e-post. Dette er en brukerbetalt abonnementstjeneste. BizKit® Anbudstjeneste dekker alle forretningsområder for både kjøpere og leverandører. Her finner du forretningsmuligheter fra regjeringer, kommuneadministrasjoner og private bedrifter i Norge og EU. BizKit Anbudstjeneste har fokus på norske anbud som kommer via Norsk Lysningsblad, Doffin Databasen og EUs databaser. Allerede nå er ca 100 små anbud fra Sverige som ligger under terskelverdiene for anbud tilgjengelige, og fra årsskiftet blir disse også tilgjengelig fra Finland. BizKit samordner alle disse dataene i en enkel søkemotor. Tjenesten, som er levert av det svenske selskapet API Online, er tilgjengelig på www.bizkit.no. Geir Egedius Merkevaresjef BizKit, Findexa Mob.: 970 38 839 Fredrik Johnsen Informasjonskonsulent, Findexa Mob.: 915 24 492 Om Findexa Findexa er den største utgiveren av katalogprodukter i Norge og et av landets ledende medieselskap. I 2003 ga Findexa ut 105 kataloger, som ble trykket i 9,1 millioner eksemplarer. Findexas hovedmerkevarer er Gule Sider®, Telefonkatalogen®, Ditt Distrikt® og BizKit®. Produktene distribueres gjennom trykte kataloger, på SMS, på Internett, CD-Rom og via opplysningstjenesten 1880 Telefonkatalogen®. Findexas database inneholder 6 mill telefonnummer og det gjøres daglig opp til 15.000 endringer i databsen. I 2003 var omsetningen i Findexa 1,609 milliarder kroner, og EBITDA var på 780,1 millioner kroner. Findexa ble notert på Oslo Børs 25. mai 2004. For mer informasjon, besøk www.findexa.no. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no