Hendig katalog gratis på Shell

Hendig katalog gratis på Shell (Oslo 17. oktober 2003) Det nye avkommet til Gule Sider®, nemlig Gule Sider® - på farten, kan du nå plukke opp gratis på alle Shell stasjoner i Oslo og Akershus. Den lille katalogen inneholder 300 av Gule Sider sine 1600 bransjer. Det er for det meste tjenesteytende bransjer som er greie å ha tilgjengelig når man er på farten. Eksempler er leger, restauranter, dagligvarer og frisører. Gule Sider - på farten har også en kartseksjon over Oslo og Akershus. - Vi har laget en mindre utgave av Gule Sider som får plass i hanskerommet på bilen. Bruksmønsteret endrer seg, folk har en travel hverdag og er mye på farten. Dette er et tilbud til de som trenger rask informasjon gratis, sier viseadministrerende direktør i Findexa, Wenche Holen. Godt over 100 000 eksemplarer av Gule Sider - på farten er nå tilgjengelig for de som bor i Oslo og Akershus. Den kan fås på alle Shell stasjoner i de to fylkene så langt beholdningen rekker. Katalogen er delt inn i fem områder; Oslo, Asker og Bærum, Øvre Romerike, Nedre Romerike og Follo. - I dagens marked er det mange som strammer inn livremmen og som ikke våger å lansere nye produkter. Men vi i Findexa trapper opp og ønsker å gi mer til våre kunder og brukere, sier Wenche Holen. Fakta om Findexa AS Findexa AS gir ut merkevarene Telefonkatalogen(TM), Gule Sider®, Ditt Distrikt(TM) og BizKit®. Selskapet er et av Norges største selskaper innen media- og informasjonsvirksomhet. Bedriften har en sterk stilling innen områdene bruker- og annonsørbetalte kataloger, databaseformidling og elektroniske medieprodukter. I 2002 hadde selskapet en omsetning på vel 2,059 milliarder kroner. Selskapet har totalt 3 200 ansatte i inn- og utland. Kontaktperson: Gro Ismar, informasjonssjef, Findexa, Tel: 908 72 505 Findexa AS Telenors offisielle katalogutgiver Postboks 6705 Etterstad 0609 Oslo Kontoradresse: Olaf Helsets vei 5 0694 Oslo Telefon: 815 44 418 Telefaks: 22 77 10 01 www.findexa.no Org.nr NO 963 815 751 MVA Bankgironr. 7058 06 37165 ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/17/20031017BIT00680/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/17/20031017BIT00680/wkr0002.pdf