Mye å spare på nummeropplysningen

Mye å spare på nummeropplysningen For ytterligere informasjon: Roar Johansen, daglig leder for Telefonkatalogen 1880, mobil: 934 35 888 Om 1880 Nummeropplysning AS 1880 Telefonkatalogen™ drives av 1880 Nummeropplysning AS, som er et heleid datterselskap av Findexa AS. Findexa AS gir ut merkevarene Telefonkatalogen™, Gule Sider®, Ditt Distrikt® og BizKit®. Selskapet er et av Norges største selskaper innen medie- og informasjonsvirksomhet. Bedriften har en sterk stilling innen områdene bruker- og annonsørbetalte kataloger, databaseformidling og elektroniske medieprodukter. I 2004 hadde selskapet en omsetning på 1,6 milliarder kroner. Selskapet har 900 ansatte. 1880 Nummeropplysning har sitt hovedkontor i Oslo, og avdelinger i Kristiansand, i Grimstad og på Flisa. Selskapet har ca. 200 ansatte. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no