PRESSEMELDING: Skjønnhetsdronning gir råd og tips på norsk startside

Report this content

FinnOnline.no har innledet et samarbeid med Linda Johansen, eier av Beauty Express, to eksklusive skjønnhetssalonger på Oslo vest. Gjennom portalen presenterer hun sin egen "treningsdagbok", gir skjønnhet og treningstips samt besvarer spørsmål fra lesere.

- Vi er svært stolte av å ha fått til dette samarbeidet. Livsstil er noe alle er opptatt av, og vi tror Linda Johansens kunnskaper og erfaringer vil være til nytte for mange, uttaler Robin Bjørvik og Stig Jensen ved FinnOnline.no. Besvarer spørsmål Til forskjell fra andre lignende fora, får lesere av FinnOnlines livsstils og skjønnhets-magasin muligheten til å stille spørsmål direkte til Linda Johansen og hennes team av erfarne terapeuter. Tjenesten er gratis og vil videreutvikles til å bli en omfattende kunnskapsdatabase. - Etter mange år med fokus på helse, skjønnhet, kosthold og trening var tiden moden for å dele erfaringene og kunnskapen med andre, forteller Linda Johansen, eier av Beauty Express. Linda Johansen vil selv publisere artikler som baserer seg på hennes erfaringer fra modell- og skjønnhetsbransjen, samt innhente eksperthjelp om nødvendig. OM FINNONLINE.NO (www.finnonline.no <http://www.finnonline.no/> ) En startside med søkemotor hvor man finner produkter, tjenester og bedrifter i hele Norge. I tillegg tilbys informasjon om alt fra været, banker, aviser, samt nyttige lenker. Vår hovedfokus er brukervennlighet og attraktiv design, og siden vil utvikles kontinuerlig. Kontaktinfo FinnOnline as Haslevangen 28 A 0579 OSLO Tlf: 22 63 90 90 Faks: 22 63 90 91 e-post: post@finnonline.no OM BEAUTY EXPRESS (www.beautyexpress.no <http://www.beautyexpress.no/> ) Konseptet "Beauty Express by Linda Johansen" leverer Hollywoods hemmeligheter med fantastiske Star treatments kombinert med kostholdsveileding på hvordan spise deg til vakker hud og vektbalanse. Konseptet og salongene Beauty Express er utviklet og eies av Linda Johansen. Flere år med glamorøs jetsetting vekket hennes interesse for en sunn livsstil, hud og kropp, samt søken etter hva som kan bremse aldringsprosessen. Kontaktinfo BeautyExpress Sorgenfrigaten 15 Tlf: 22 46 16 66 Bygdøy álle 20 Tilf: 22 55 12 55 e-post: linda@beautyexpress.no