Panorama – en innfelt kjøkkenvifte som gir kjøkkenet en helt ny karakter

Familieselskapet Fjäråskupan, som har produksjon og kontor i Göteborg, lanserer nå en produktnyhet for den som vil slippe å ha en kjøkkenhette hengende ned fra taket. Kjøkkenviften Panorama er innfelt i taket og stilrent designet med moderne LED-belysning. En pen og smidig løsning for den som ønsker fri utsikt eller som bare har dårlig med plass til en kjøkkenhette.

I 2011 kommer Fjäråskupan med flere spennende nyheter som gir kjøkkenet en ny karakter. Kjøkkenviften Panorama, som i reklamen vil bli beskrevet som Fan of Views, tar svært liten plass siden den er innfelt i taket og passer fint inn i de fleste kjøkken.

Panorama er en interessant kjøkkenvifte for alle som ønsker en moderne og veldesignet vifteløsning som ikke stenger for utsikten. Formmessig er det et rent og enkelt produkt, egenskaper som mange av kundene våre etterspør, sier Leif Turefeldt, adm. dir. i Fjäråskupan.

Som alle kjøkkenhetter fra Fjäråskupan produseres også Panorama for hånd av gode håndverkere og etter kundens mål. Familieselskapet Fjäråskupan produserer spesialtilpassede kjøkkenhetter og kjøkkenvifter. I tillegg har Fjäråskupan eksterne viftemotorer og innbyggingsprodukter som takvifter, kanalvifter og ulike innbyggingsfiltre i sortimentet.

Merke: Fjäråskupan

Modell: Panorama

Effekt: 1065 m3/time

Bredde: 80, 100 og 120 cm

Leveres med dimbar LED-belysning.

Ekstrautstyr: Fjernkontroll

Pris: Fra 18 517 NOK inkl. mva

Hvis du ønsker mer informasjon, kan du kontakte:
Leif Turefeldt, adm. dir. Fjäråskupan, tel. 031-92 36 32 eller e-post leif.turefeldt@fjaraskupan.se
Bilder for fri publisering: Linnea Jansson, tel. 031-701 33 35, www.fjaraskupan.se, presserom

Fjäråskupan er en av markedets ledende produsenter av kjøkkenhetter og er representert hos veletablerte forhandlere over hele Sverige. Selskapet eies av brødrene Leif og Henrik Turefeldt og har 40 ansatte på kontoret og i produksjonsanlegget i Göteborg. Fjäråskupan ble grunnlagt i 1989 og omsatte for 61 MSEK i 2010 og 52 MSEK i 2009.

Tags: