• Flyr AS/

Flyr AS: Flyrs emisjon ikke fulltegnet, men selskapet har mottatt alternativt forslag fra profesjonelle investorer.

Selskapet har mottatt forslag til en alternativ transaksjonsstruktur fra en kombinasjon av eksisterende og nye profesjonelle investorer. Selskapets styre skal behandle forslaget og målet er å gi en oppdatering før børsåpning i morgen. Alle flygninger vil fortsette å gå som normalt.

- Vi er veldig godt fornøyde med at vi nå har fått et alternativt forslag til finansiering fra profesjonelle investorer. Det er gode nyheter for våre 450 kolleger og alle de som skal ut og reise med oss framover.  Dette viser at det er tro på Flyr og vår norske modell, og at vi har lykkes med å skape noe nytt i norsk luftfart. Styret i Flyr skal nå vurdere dette forslaget og vil komme med en oppdatering så snart som mulig. Alle våre flygninger fortsetter å gå som normalt, sier administrerende direktør Tonje Wikstrøm Frislid i Flyr.

Se børsmeldingen her:

Stock exchange releases | Flyr