• Flyr AS/

Flyr presenterer resultater for andre kvartal og første halvår 2022 fredag 26. august

Report this content

Flyr offentliggjør sine økonomiske resultater for andre kvartal og første halvår av 2022 fredag 26. august kl. 07:00.

Administrerende direktør Tonje Wikstrøm Frislid og finansdirektør Brede Huser presenterer selskapets resultater kl. 08:30 på Auditoriet i Haakon VIIs gate 2, 0161 Oslo. Investorer, analytikere og media inviteres til å bli med på presentasjonen.

Presentasjonen holdes på norsk. En engelsk utskrift vil bli gjort tilgjengelig online på www.flyr.com/investors så tidlig som mulig etter presentasjonen.

Presentasjonen vil også bli streamet live. Bruk følgende lenke for å få tilgang til webcasten: https://channel.royalcast.com/landingpage/hegnarmedia/20220826_4/

I tillegg til live Q&A-sesjonen, kan spørsmål stilles skriftlig under presentasjonen.

Rapport for andre kvartal og første halvår 2022, presentasjon og lenke til webcast vil bli gjort tilgjengelig online på www.flyr.com/investors og www.newsweb.no 26. august.

Velkommen!

Mediekontakt:

Anita Svanes - Kommunikasjonsdirektør
VP Communications, Public Affairs & Sustainability

anita.svanes@flyr.com | +47 995 69 660 | flyr.com

Om Flyr:

Flyr er et norsk flyselskap som er skapt for reisende i Norge, og bygget opp med en størrelse, organisasjon og rutetilbud som er tilpasset en hverdag etter koronapandemien. I Flyr er vi opptatt av å drive etter den norske modellen, med norske lønns- og arbeidsvilkår. Selskapet teller nå over 400 medarbeidere, hvorav mange har lang erfaring fra selskaper som SAS, Norwegian, Widerøe og Braathens. Administrerende direktør i Flyr er Tonje Wikstrøm Frislid, som er den første kvinnelige toppsjefen innen luftfart i Norden.