EASY RIDER

512 "Rider"

Den aller første lille ”sittefeiemaskinen” er kommet for å gjøre livet mer komfortabelt for lagerarbeidere, vaktmestere, verksmestere, butikkpersonell og mange andre som i dag strever med feiekost eller med å skyve en feiemaskin foran seg gjennom lokalene.

512 ”Rider” er en liten og lett (under 200 kg.) feiemaskin som du sitter oppå og kjører omkring enten med batterimotor eller en liten bensinmotor. Den har en feiebredde på 700 m.m., gasshåndtak på styret, informativt instrumentpanel, drift forover eller bakover, en stor hovedbørste under og en sidebørste til kroker og kriker og en innebygd støvsuger med diger støvpose som rommer 50 liter.

Rider egner seg for alt fra fortausfeiing til renhold i lagre og varehus, parkeringsplasser og mindre utearealer. Den snur på en femøring og feier helt støvfritt.

Maskinen er produsert av italienske IPC og leveres i Norge av FOMA Norge som er markedsleder på denne typen utstyr og som har et landsdekkende serviceapparat.