ULTIMAT HØYTRYKKSVASK

Er du lei av å slepe rundt med en mobil høytrykksvasker på hjul, er du kanskje klar for markedets råeste trykkspylernyhet? En stasjonær FOMA 840 som du skrur fast på veggen for eksempel i garasjen.

Den nye, stasjonære maskinen har innebygget slangetrommel med 30 meter armert gummislange som kan forlenges med skjøteslanger. Den leverer hele 140 bars trykk med et vannforbruk på 500 liter i timen og kan likevel koples til vanlig 230 volts strøm med treg sikring. Men denne stasjonære modellen er du snublende nær den bransjen vil kalle ”profesjonelle maskiner” for verkstedbruk, og det høye arbeidstrykket og de avanserte spylerlansene som følger med sørger for at en vanlig bilvask er gjort på minutter. En fast montert trykkspyler er alltid tilkoplet og klar til bruk samtidig som du slipper å snuble rundt i vann- og strømledninger slik det gjerne blir med mobile vaskere. Kontaktperson i FOMA Norge AS: Produktsjef Christian Gulbrandsen, telefon 64 91 70 00 eller mail: c.gulbrandsen@foma.no