Forandringer i Ifs ledelse

Forandringer i Ifs ledelse If Skadeforsikring går tilbake til den opprinnelige strukturen med de tre forretningsområdene Privat, Bedrift og Industri. I forbindelse med dette forandres også ledelsen av forretningsområdene. Gunnar Rogstad (46) er utnevnt til leder for forretningsområde Privat. Gunnar Rogstad har vært leder for skadeoppgjør i forretningsområde Bedrift siden etableringen av selskapet, og har 20 års bred skadeforsikringserfaring. Som en konsekvens vil tidligere leder for Privat, Knut W. Francke, forlate If. - Knut W. Francke har i nærmere 20 år hatt lederoppgaver i Storebrand og If. Med sin høye kapasitet og sin store integritet har Francke vært viktig både som leder i Privat og i Ifs konsernledelse. Knut W. Francke er en dypt respektert og i høy grad inspirerende leder, sier Ifs konsernsjef Torbjørn Magnusson. Hannu Kokkonen blir stedfortredende konsernsjef i If i tillegg til å være ansvarlig for forretningsområde Bedrift. Kokkonen har i tillegg et overgripende ansvar for virksomheten i Finland frem til denne er helt integrert i det øvrige If. Anders Nordman er leder for forretningsområde Industri i If. Kontaktperson: Jack Frostad, mobil 92826255 ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på foelgende hjemmeside: http://www.waymaker.net Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/27/20020227BIT00240/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/27/20020227BIT00240/wkr0002.pdf