Freia Sommerfugler – perfekt på cupcakes!

Strøssel formet som gule, lilla og rosa sommerfugler

Oslo, Norge – 1. feb 2012

Det er de små detaljene som gjør bakverket komplett, og i Freias sortiment av kakepynt finner man noe som passer uansett hva som skal bakes. Freia har et bredt og variert utvalg av kakepynt som kan gjøre et mesterverk enda mer storslått.

Freia Sommerfuglstrøssel er en nyhet som vil kunne skape bakeglede for både store og små. De gule, lilla og rosa sommerfuglene kan brukes til pynt på cupcakes, langpannekaker eller andre kaker for å gjøre det lille ekstra. La deg inspirere til å prøve ut nye og spennende oppskrifter med Sommerfuglstrøssel på www.Freiahjemmekonditori.no.

Kontakt:

Anette Larsson

Telefon: 93 273 685

E-mail: alarsson@kraftfoods.com

Om Kraft Foods

Kraft Foods bygger et kraftfullt, globalt selskap med fokus på snacking og med en uslåelig porteflje av varemerker folk er glade i. Med en årlig omsettning på ca 49 milliarder dollar er vi verdens nest største næringsmiddelselskap. Vi lager velsmakende produkter til millioner av forbrukere i omlag 170 land.

I Norden er vi ledende innen sjokolade, kaffe, ferskost og sjokoladedrikk. I vår produktportefølje har vi velkjente merkevarer som Freia, Daim, Kvikk Lunsj, Kong Haakon, V6, Stimorol, Regia, Philadelphia, O'boy, Oreo og Ritz.

Kraft Foods (
www.kraftfoodscompany.com, NYSE: KFT) er medlem av Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor's 500, Dow Jones Sustainability Index og Ethibel Sustainability Index.

Kraft Foods i Norden har ca. 1600 ansatte. I Norge finnes vi i Oslo.

Les mer på vår webside www.kraftfoodsnordic.com. Kraft Foods Norge, Johan Throne Holsts plass 1, P.O. Box 6658 Rodeløkka, 0502, Oslo

Tlf: 47 22 04 40 22  Fax 47 22 04 40 92

Tags: