Gratis Internett, digital-TV og telefoni fra UPC

Gratis Internett, digital-TV og telefoni fra UPC Oslo, 27. oktober 2004: UPC tilbyr nå kunder 30-dagers gratis bruk av bredbåndsinternett, digital-TV og telefoni. Kampanjen er eneste av sitt slag i Norge, ved at tilbudet gjelder alle produkttyper og er helt uten forpliktelser. - Kunder kan for eksempel følge Premier League på Canal+ og surfe på Internett en hel måned uten at det koster en eneste krone. Når det gjelder Internett tjenester er chello light(512/128), chello classic (1024/256) og chello plus (2048/384) alle inkludert i det omfattende tilbudet. - UPC er en totalleverandør til norske hjem og har spennende og konkurransedyktige tjenester innen bredbåndsinternett, digital-TV og telefoni. Vi vil med denne kampanjen gjøre enda flere oppmerksom på de gode opplevelsene de vil få med våre produkter, sier Jan Kristensen, Salgs- og markedsdirektør i UPC Norge. - De kundene som ønsker å fortsette med ett eller flere av produktene våre etter 30-dager, inngår en vanlig 12mnd kontrakt med UPC. Vi tror at de fleste som prøver er så fornøyde at de også vil kjøpe, tilfører Kristensen. UPC kunder kan få tilgang til Internett og digital-TV (og telefoni under visse forutsetninger) allerede samme dag, ved hjelp av brukervennlige installasjonspakker. Tilbudet gjelder i sin helhet ut desember. Du kan lese mer om UPCs produkter på upc.no. UPC Norge UPC Norge er et datterselskap av UGC Europe Inc., og er en del av deres UPC Broadband Division. UPC Norge har hovedkontor i Nydalen i Oslo, og lokalkontorer i Østfold, Buskerud, Kristiansand, Stavanger, Haugesund og Bergen. Pr. 30. juni 2004 dekket UPC Norges nettverk totalt 484.900 husstander i store deler av Sør-Norge. Av dette var 339.500 kabel-TV abonnenter, hvorav ca. 35.300 var Digital-TV abonnenter. I tillegg hadde UPC Norge ca. 23.200 telefoni- og ca. 42.300 Internett-abonnent. UGC UGC Europe, Inc er gjennom sitt datterselskap United Pan-Europe Communications N.V. (UPC) et av de ledende selskapene i Europe innen bredbåndskommunikasjon og underholdning. UPC tilbyr telefoni, Internett tilgang og TV-tjenester gjennom sitt bredbåndsnettverk. Selskapet er majoritetseid av UnitedGlobalCom,Inc. For ytterligere informasjon, kontakt: Øyvind Husby Direktør for strategi og samfunnskontakt, UPC Norge Tel: +47 21 90 00 00 Mobil: + 47 93 44 41 40 e-post: oyvind.husby@upc.no ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no