Ny direktør for Salg og Marked i UPC

Ny direktør for Salg og Marked i UPC Oslo, 8. juli 2004: Jan Kristensen (37) er ansatt som direktør for salg og marked i UPC. Kristensen har de siste to årene jobbet som administrerende direktør i børsnoterte Poolia Professionals. Der har han hatt ansvaret for rekruttering, endringsledelse, samt salgs- og markedsopplæring. Tidligere har Kristensen blant annet jobbet som visekonsernsjef og direktør for sikkerhetsselskapet Norman ASA. Jan Kristensen er utdannet EDB økonom. I UPC har Kristensen ansvaret for salg, markedsføring og produktutvikling. Han inngår i UPCs ledergruppe og rapporterer til adm. direktør Gunnar Evensen. - UPC leverer produkter som betyr mye for mange mennesker, og jeg er glad for at jeg nå får anledning til å være med å påvirke utviklingen innen dette spennende området. UPC har gjennomgått store endringer de siste årene, og jeg gleder meg til å være med å løfte selskapet videre, sier Jan Kristensen. - Vi er glade for å ha fått Jan Kristensen til UPC. Med sin brede erfaring fra IT, salg- og markedsføring, vil han være svært viktig i videreutviklingen av produktporteføljen til UPC. Han blir også viktig for å sikre en fortsatt god vekst for selskapet, og for å skape positive opplevelser for kundene hver gang de er i kontakt med oss, sier Gunnar Evensen, adm. direktør i UPC Norge. UPC Norge UPC Norge er et datterselskap av UGC Europe Inc., og er en del av UPC Broadband Division. UPC Norge har hovedkontor i Nydalen i Oslo, og lokalkontorer i Østfold, Buskerud, Kristiansand, Stavanger, Haugesund og Bergen. Pr. 31. mars 2004 dekket UPC Norges nettverk totalt 485.100 husstander i store deler av Sør-Norge. Av dette var 339.000 kabel-TV abonnenter, hvorav ca. 33.100 var Digital-TV abonnenter. I tillegg hadde UPC Norge ca. 23.700 telefoni- og ca. 40.400 Internett-abonnenter. For ytterligere informasjon, vennligst kontakt Øyvind Husby Direktør for Strategi og Samfunnskontakt Tel. 21 90 00 00 Mob. 93 44 41 40 e-mail: oyvind.husby@upc.no Besøk www.upc.no for mer informasjon om UPC Norge ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/08/20040708BIT20680/bild.html Bilde