UPC gir kundene enda mer fart til samme pris

Oslo, 30. mars 2006: UPC skrur på nytt opp farten til bredbåndskundene sine, - også denne gangen uten å øke prisene. Hastighetsøkningene blir gjort på fire av UPCs chello-produkter. For kunder på light, classic og plus vil det nå gå 50% raskere, mens ultra kunder vil få ca 20% høyere hastighet.

Også i 2004 og 2005 gjennomførte UPC oppgraderinger av sine chello produkter. UPC følger markedet med argusøyne for å sikre seg at de til enhver tid er den mest attraktive leverandøren av bredbåndsinternett. - UPC ligger helt i teten når det gjelder pris/ytelse, og der planlegger vi å bli. Utviklingen innen bransjen går raskt, og vi vil fortsette med å oppgradere tjenestene fremover for å hele tiden kunne tilby kundene det beste tilbudet. Det er dessuten ingen andre leverandører som har den bredden i produktspekteret på Internett-tjenester som UPC har. Kundene har hele seks forskjellige alternativer, slik at hver enkelt kan velge det produktet som passer best for sitt behov, sier Gunnar Evensen, administrerende direktør i UPC Norge. I alle UPCs bredbåndsprodukter inngår en av markedets beste sikkerhetspakker fra Norman. UPC Norge er også alene om å kunne levere bredbånd på dagen. - For å være konkurransedyktige i dagens marked er det viktig å ha et sterkt fokus på kundeservice i alle ledd, i tillegg til å tilby gode produkter. Jeg er derfor glad for at både interne og eksterne tester viser at vi er blant de beste i klassen på dette, sier Evensen. UPC starter salget av de oppgraderte tjenestene umiddelbart. Eksisterende kunder får enkelt tilgang til de nye hastighetene ved å gå inn på upc.no og følge veiledningen der.