UPC inngår avtale om leveranse av Triple-Play tjenester til 10 000 kunder

Oslo, 26. januar 2005: UPC har inngått avtale med Multinett AS, Årvoll Kabelnett AS og Etterstad Kabel-TV AS om levering av analog- og digital TV, film på bestilling, bredbåndsinternett og telefoni tjenester.

Avtalen er en videreutvikling av det eksisterende samarbeidet, og omhandler både leveranse av tjenester og drift og vedlikehold av bredbåndsnettet i området. - UPC har allerede levert triple-play tjenester til Holmlia, Årvoll og Etterstad i fem år. Vi er glade for å videreutvikle dette samarbeidet, og vil også fremover jobbe for å sikre at disse og andre kunder til enhver tid blir tilbudt konkurransedyktige tjenester fra UPC, sier Administrerende Direktør i UPC Norge, Gunnar Evensen. Om hvorfor UPC ble valgt som leverandør uttaler Martin Flølo, Daglig leder i Multinett AS, følgende: - Etter en grundig evaluering av forskjellige leverandører har vi valgt totalleverandøren UPC. UPC har en sterk service organisasjon og spennende planer for hvordan produkter og tjenester skal utvikles videre. UPC hadde det beste tilbudet for kundene våre, og vi gleder oss til å fortsette samarbeidet, avslutter Martin Flølo. UPC tilbyr over 80 digitale TV-kanaler, 40 digitale radiokanaler, elektronisk programguide, film-på-bestilling, telefoni og 5 forskjellige bredbåndsinternett tjenester. I tillegg får alle UPCs kunder levert hele grunnpakken til alle husets TV-uttak, uten bruk av dekoder.