Invitasjon til presentasjon av Gjensidiges resultater for Q4 2010 og foreløpig 2010

Gjensidige konsern (Ticker: GJF) legger frem resultatene for Q4 2010 og foreløpig 2010 den 17. februar kl 7.00 CET.

Presentasjoner holdes av konsernsjef Helge Leiro Baastad og CFO Tor Magne Lønnum i Oslo den 17. februar og i London den 18. februar.

17. februar (Oslo)

9.00 CET

Gruppepresentasjon av resultatene på Gjensidiges hovedkontor, Drammensveien 288, Lysaker. Presentasjon og Q&A holdes på norsk.

Presentasjonen vil streames og kan sees direkte og som opptak på www.gjensidige.com.

Vennligst registrer din deltakelse på gruppepresentasjonen ved å sende epost til ir@gjensidige.no innen 15. februar kl 12 CET.

14.00 CET

Telefonkonferanse med presentasjon og Q&A på engelsk. Telefonkonferansen vil bli tatt opp og gjøres tilgjengelig på www.gjensidige.com kort tid etter at konferansen er avsluttet.

Innringingsdetaljer:

+47-80080119 (Norge) eller +47-23184501 (utlandet).

18. februar (London)

12.00 GMT

Gruppepresentasjon av resultatene i DNB NOR bygningen, 20 St Dunstan’s Hill, EC3R 8HY London. Kontaktperson: Anveig Ryan.

For mer informasjon om Gjensidige, vennligst se www.gjensidige.com

Gjensidige er et ledende nordisk skadeforsikringsselskap som er bygget av kunder, for kunder. Konsernet er notert ved Oslo Børs. I mer enn 200 år har vi ansatt ildsjeler som arbeider for å sikre kunders liv, helse og verdier. Vi har om lag 3.900 medarbeidere og tilbyr skadeforsikring i Norge, Danmark, Sverige og Baltikum.I Norge tilbys også bank, pensjon og sparing. Driftsinntektene var 26 milliarder kroner i 2018, mens forvaltningskapitalen utgjorde 157 milliarder kroner