Goodtech Products arrangerer fagreise til Automation University i København

Goodtech Products, norsk representant for Rockwell Automation, arrangerer fagreise til Automation University i København. Automation University er Rockwell Automations europeiske bruker- og utdannelseskonferanse og går av stabelen 9.-10. mai i Bella Center utenfor Kastrup Lufthavn.

Arrangementet heter i år «Learning with a Difference» og hovedbudskapet er Integrert arkitektur og bruk av Ethernet IP som helhetlig kommunikasjonsplattform. Foredrag og presentasjoner, brukererfaringer, produktnyheter og demonstrasjoner, «hands on» trening og tett dialog med spesialister danner rammen om arrangementet.

Automation University legger vekt på utdannelse, inspirasjon og nettverksbygging og tilbyr alle med interesse for automatiseringsfaget et godt innblikk i de siste teknologi- og utviklingstrender.

Både i Norge og i de øvrige nordiske land er industrien langt fremme i bruk av automatiseringsprodukter og det fokuseres i økt grad på integrerte løsninger som nøkkelen til effektivitets- og kvalitetsforbedringer. Derfor har vi valgt å særlig fokus på Integrated Architecure™ som er en felles plattform for hele automatiseringsløsningen, sier Jan Kaihøy, markedssjef fra Rockwell Automation

Med mer en 500 forventede deltagere fra de nordiske land, med 60 forskjellige ulike tekniske sesjoner og et stort messeområde hvor det siste innen automatisering og industriell IT presenteres, legger Rockwell Automation opp til to intensive og opplevelsesrike dager i København.

For mer informasjon, kontakt Goodtech Products AS:

Arve Teie, Konserndirektør, tlf. 22 79 05 22, e-post: arve.teie@goodtech.no
Inger Holt Bergum, Markedskoordinator, tlf. 22 79 05 24, e-post: inger.holt.bergum@goodtech.no

Goodtech Products AS er en ledende produktleverandør og representerer verdensledende produsenter innenfor fagområdene instrumentering, industriell kommunikasjon, automatisering og logistikk. I markedet er Goodtech Products blant annet kjent for varemerker som Rockwell Automation, Kepware, Loop Telecom, Remote Control og MAFI. Goodtech Products er et heleid datterselskap av det børsnoterte teknologi-konsernet Goodtech ASA (OSE:GOD).