Goodtech Products utvider sitt program på sensorer

Allen-Bradley tilbyr induktive givere for de aller fleste bruksområder, alt fra standard produkter til nisjeprodukter. Vi kan tilby produkter i en rekke utførelser, alt fra plast, nikkelmessing, rustfrie og spesialvarianter med EMC beskyttelse. Våre sensorer kan leveres i en rekke tetthetsgrader, IP67, IP68, IP69K og 1200PSI Washdown. Det kan tilbys induktive givere med føleavstand opp til 70mm, og 20mm på M18. Allen-Bradley har lagt spesiell fokus på enkelte industriapplikasjoner og har kommet frem med en egen serie produkter spesielt egnet for næringsmiddel og farmasøytisk industri.

Goodtech Products øker sitt lager på induktive givere og kan tilby alt tilleggsutstyr som kabler, sentraler, braketter osv. Ut over dette har vi et stort utvalg av andre typer sensorer.

Ta gjerne kontakt med oss for en produktoversikt.

Frank Steinsland­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­, Senior salgsingeniør­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­, Safety, dir.tlf: 932 76 812­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­, e-post: frank.steinsland@goodtech.no­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Goodtech Products AS er en ledende produktleverandør og representerer verdensledende produsenter innenfor fagområdene instrumentering, industriell kommunikasjon, automatisering og logistikk. I markedet er Goodtech Products blant annet kjent for varemerker som Rockwell Automation, Kepware, Loop Telecom, Remote Control og MAFI. Goodtech Products er et heleid datterselskap av det børsnoterte teknologi-konsernet Goodtech ASA (OSE:GOD).