Goodtech vinner kontrakt med MaxLab IV

Goodtech Projects & Services AB har gjennom sitt 50% eide selskap GAQ Contracting AB vunnet en ny kontrakt i forbindelse med de store investeringene som gjennomføres på Lunds Universitets forskningssentrum MaxLab. GAQ Contracting AB eies med 50 % hver av Goodtech Projects & Services AB og APQ El AB i Malmö.

Den nye kontrakten omfatter kraft- el- og teleinstallasjoner i trinn 2, prosjekt MAX IV, og kompletterer trinn 1 som utføres av GAQ Contracting AB. Begge trinnene utføres i et samarbeidsprosjekt med øvrige entreprenører. Kontraktsverdien for GAQ Contractings andel av prosjektet er på ca SEK 170 millioner. Bestiller for begge trinnene er PEAB Sverige AB.

Vidar Låte, Konsernsjef Goodtech, tlf +47 90139388, E-post: vidar.laate@goodtech.no

Goodtech er notert på Oslo Børs, omsetter for ca. NOK 2 milliarder og har ca. 1400 medarbeidere på et 40-talls steder i Norge, Sverige og Finland. Selskapet leverer prosjekter, tjenester og produkter innen elektro- og prosessteknikk, miljøteknikk og industriteknikk til energi, industri, infrastruktur, bygg og offentlig sektor i Norden.