Ny storkontrakt til Goodtech

Goodtech Projects & Services i Sverige har fått bestilling på totalleveranse av el- og teleinstallasjoner til kjøpesenteret Mall of Scandinavia i Stockholm, Solna.

PEAB Sverige AB er hovedentreprenør for prosjektet, og formell bestiller av oppdraget.

Kontrakten er inngått som en partneringavtale og skal formelt signeres i løpet av de nærmeste dagene. Partene er enige om å ikke angi kontraktens totale omfang.

Arbeidet vil påbegynnes før ferien og skal ferdigstilles høsten 2015.

Mall of Scandinavia vil bli Skandinavias største kjøpesenter, og bygges i tilknytning til den nye Friends Arena i Solna. Byggherre er Rodamco AB.

Vidar Låte, Konsernsjef Goodtech ASA, tlf +47 90139388, E-post: vidar.laate@goodtech.no

Magnus Falkman, Konserndirektør Goodtech Projects & Services Sverige Syd, tlf. +46 70 675 8100, e-post: magnus.falkman@goodtech.se

Goodtech er notert på Oslo Børs, omsetter for ca. NOK 2 milliarder og har ca. 1400 medarbeidere på et 40-talls steder i Norge, Sverige og Finland. Selskapet leverer prosjekter, tjenester og produkter innen elektro- og prosessteknikk, miljøteknikk og industriteknikk til energi, industri, infrastruktur, bygg og offentlig sektor i Norden.