SEACOM – Spesialutstyr for intern transport

SEACOM tilbyr et omfattende utvalg av spesialutstyr for svært krevende transportoppdrag. SEACOM Trailer Systems GmbH representeres i Norge av Goodtech Products AS, Oslo.

SEACOM Trailer Systems GmbH, Tyskland, designer og produserer utstyr for krevende interne logistikkoppgaver. Enten for last med eksepsjonell vekt eller dimensjoner eller begrensede plassforhold. Når konvensjonelt transportutstyr ikke lenger kan brukes tilbyr  SEACOM skreddersydde transportløsninger.

I 2010 og 2011 har Goodtech Products AS levert mye spesialdesignet utstyr fra SEACOM til det norske markedet. SEACOM  er en fleksibel leverandør som stadig utvider sitt produktspekter, også etter henvendelser fra det norske markedet gjennom Goodtech Products AS.

Her er et par eksempler på skreddersydde løsninger levert til kjente selskaper blant annet i Tyskland.

En skinnevogn med kapasitet på 80 tonn konstruert for transport av støpeformer ble produsert for et ledende tysk støperi. Skinnevognen er elektrisk drevet og kan kjøres forover/bakover med fjernkontroll på kabel.

Et annet alternativ kan være en selvgående plattformvogn, som kan leveres med kapasitet fra 10 tonn og oppover. Plattformvognen kan leveres med forskjellige løsninger for styresystemer på hjul som for eksempel singlestyring, multistyring, osv.

Gordon Lindseth, Salgssjef Interntransport, Goodtech Products AS, tlf. +47 22 79 08 06, e-post: gordon.lindseth@goodtech.no

Goodtech Products AS er en ledende produktleverandør og representerer verdensledende produsenter innenfor fagområdene instrumentering, industriell kommunikasjon, automatisering og logistikk. I markedet er Goodtech Products blant annet kjent for varemerker som Rockwell Automation, Kepware, Loop Telecom, Remote Control og MAFI. Goodtech Products er et heleid datterselskap av det børsnoterte teknologi-konsernet Goodtech ASA (OSE:GOD).