Vellykket kollisjonstest - M50 pullert mot et 6,8 T kjøretøy.

PPG hever listen for høy- sikkerhets produkter enda høyere

Den 24. januar 2013, forbedret Perimeter Protection Group ytterligere sitt omdømme med sine innovative produkter innenfor  høy sikkerhetsprodukter.

M50 hydraulisk pullert besto ASTM F2656-07 M50 kollisjons test hos KARCO Engineering i Adelanto / California. En 6,8 T lastebil traff pullerten med en hastighet på 80 km / t. Pullerten motstod dette lett og nådde en P2 klasse.
Med denne suksessen, har selskapet satt nye standarder.

På høy sikkerhet lokasjoner som flyplasser, diplomatiske områder, militære områder, kraftverk og fengsler osv., vokser behovet for høy sikkerhet kontinuerlig. Perimeter Protection Group har kontinuerlig utviklet sine produkter, designet forbedringer og testet våre produkter for å oppfylle disse økende kravene i markedet.

Takket være sin tekniske konstruksjon, tilhører M50 hydraulisk pullert til en av de ledende høy sikkerhet produktserier i det globale markedet.

Unike salgsargumenter er det grunne fundamentet - 400mm (unntatt senke delen for pullert) og med eget integrert hydraulikkaggregatet i selve pullerten.

Perimeter Protection Group viser nok en gang de er bransje-lokomotivet med en produkt-portefølje som virkelig setter markedsstandarden for høy-sikkerhetsprodukter i det Europeiske markedet

Contacts:

Thomas Hansen                                 Brynild Brynildsen                                        Thorsten Grunwald
Project manager/ High protection           Sales manager/ High Protection                        High Protection
+47 93 00 83 79                                     +47 911 46 740                                                +49 5258 500951
thomas.wang@perimeter.no                 brynild.brynildsen@perimeter.no                     Thorsten.grunwald@perimeterprotection.de

Perimeter Protection Group's offer includes crash rated gates, wedge barriers, bollards, roadblockers, detection-fencing as well as boom barriers, turnstiles, sliding- and swing gates in aluminium and steel. Perimeter Protection Group is one of Europe’s leading suppliers of perimeter protection security solutions. Our target groups are embassies, military installations and other sites in need of security.

Tags: