Gunnebo tildelt rammeavtale av Oslo Lufthavn AS

Gunnebo har signert rammeavtale med Oslo Lufthavn AS (OSL) som omhandler utendørs områdesikring på flyplassområdet.

Avtalen har en varighet på tre år med opsjon på to nye år. Rammeavtalen innebærer leveranse av ulike typer gjerdeprodukter, porter, bommer og service på nevnte produkter. Det er svært gledelig for oss å bli tildelt denne avtalen med OSL og vi er stolte av å kunne være en sikkerhetspartner og leverandør til Norges største flyplass, sier Country Manager i Gunnebo Nordic AS, Tormod Løvseth. Prosjektansvarlig fra Gunnebo, Stein-Rune Fagerheim sier i en kommentar at man er svært fornøyd med tildelingen av denne kontrakten og at den vil styrke Gunnebos posisjon som leverandør innen områdesikring til det norske markedet forøvrig. For ytterligere informasjon, kontakt Stein-Rune Fagerheim, Salgssjef Områdesikring, Gunnebo Nordic AS, tlf: 22 900 300, mobil: 95 194 048 e-mail: stein-rune.fagerheim@gunnebo.com Tormod Løvseth, Country Manager, Gunnebo Nordic AS tlf: 22 900 300, mobil: 93 486 630 e-mail: tormod.lovseth@gunnebo.com www.gunnebo.no Sikkerhetskonsernet Gunnebo har 6 000 ansatte i 25 land i Europa, Asia, Afrika, Australia og Nord Amerika og omsetter €640M. Med mange års erfaring av å levere sikkerhetsløsninger har Gunnebo ekspertkunnskap om verdioppbevaring, områdesikring, adgangskontroll og kontanthåndtering. Våre løsninger sikrer mennesker, bygninger og eiendom og skaper sikre miljøer for deg, dine medarbeidere og dine kunder. Vi gjør din verden sikrere.