La Cobra beskytte dine verdisaker

Chubbsafes har lansert en ny safe i Grad I på markedet, konstruert som en enkel og diskret sikker oppbevaringsløsning for boliger og småbedrifter.

Cobra G1 tilbyr sikker lagring av kontanter og verdisaker i en kostnadseffektiv, kompakt løsning for kunder som ønsker lavere beskyttelsesgrad, men med samme Chubbsafes-kvalitet.
Serien er godkjent av European Certification Board of Security, og er er sertifisert i Grad I i samsvar med den europeiske normen for innbruddsbeskyttelse, EN 1143-1.
Cobra G1 er ergonomisk utformet for enkel bruk, og er utstyrt med en høysikkerhets-nøkkellås som også er sertifisert etter europeisk standard.

Om Chubbsafes
Chubbsafes nyter tillit over hele verden, og har levert safer og skap for beskyttelse av kontanter, verdisaker, dokumenter og datamedier i nesten 200 år Vi vet hvordan vi kombinerer erfaring og nyskapning for å utvikle virkelig pålitelige oppbevaringsløsninger.
Du finner mer informasjon på www.chubbsafes.com.
Chubbsafes eies av Gunnebo Security Group.

Hans Petter Gløersen, Sales Manager
HansPetter.Gloersen@Gunnebo.com

Svein Hummel, Product & Sales
svein.hummel@gunnebo.com

Rune Mæhre, Key Account Manager
rune.maehre@gunnebo.com

www.gunnebo.no
www.chubbsafes.com

Gunnebo Security Group tilbyr effektive og nyskapende sikkerhetsløsninger til kunder over hele verden. Foretaket har 5800 ansatte i 31 land i Europa, Asia, Afrika, Australia og Nord-Amerika, og har en omsetning på mer enn 585 millioner euro. Gunnebo fokuserer på banksikkerhet og kontanthåndtering, sikker oppbevaring, adgangskontroll og globale tjenester.

Du finner mer informasjon på www.gunnebo.no

Gunnebo – vi gjør din verden sikrere.