HAGLÖFS INNGÅR SAMARBEID MED DEN SVENSKE FRIKJØREREN JOHAN JONSSON

Haglöfs har nylig inngått et samarbeid med den svenske frikjøreren Johan Jonsson. Målet med samarbeidet er hovedsakelig å videreutvikle selskapets skisortiment.

Johan Jonsson har en imponerende CV som ikke bare omfatter karrieren hans som en av Sveriges beste frikjørere og en aktiv syklist, turgåer og fluefisker. Han er også fotograf og forfatter, og grunnlegger og eier av et vellykket skiblad på Internett. Til hans merittliste kan Johan fra nå av også legge til seg selv som en venn av Haglöfs, og en del av Haglöfs’ sponsorkonsept og nettverk av friluftsprofiler rundt om i verden.

Selv om samarbeidet hovedsakelig er målrettet mot videreutvikling av Haglöfs’ skisortiment, anser også Haglöfs Johan som en verdifull ressurs på andre områder.

«Johan Jonsson har mange talenter, og vi ser frem til å gå i gang med alle prosjektene som vi har planlagt sammen. Vi er veldig glade for å ha han på teamet vårt», sier Fredrik Kjellberg, global markedssjef for Haglöfs.

Johan Jonsson vil være en del av Haglöfs’ venner fra og med den 1. januar.

Tekst og bilder tilgjengelig på www.haglofs.com/press
For mer informasjon, kontakt:

Thomas Loftsgarden
Sales Manager