Enklere planlegging med AutoCAD-basert SelectionProfessional

Jönköping 7. desember 2010. SelectionProfessional er et AutoCAD-basert planleggingsverktøy som effektiviserer planlegging, design og presentasjon av kjøkken, bad, oppholdsrom og kontor. Den nyeste versjonen av SelectionProfessional er enda mer brukervennlig og gir mulighet til enda mer effektive presentasjoner.

SelectionProfessionals effektive planleggingsfunksjoner gir kortere design- og produksjonstid, og møbelprodusenten kan presentere flere forskjellige alternativer for sluttkunden. Det lettforståelige brukergrensesnittet, allsidigheten og muligheten til å velge mellom en mengde ferdige møbler, skapdører og benkeplater, gjør SelectionProfessional til et komplett verktøy for planlegging, design og presentasjon av kjøkken, bad, oppholdsrom og kontor. Den nyeste versjonen av SelectionProfessional, versjon 2.0, er enda mer brukervennlig og gir mulighet til enda mer effektive presentasjoner.

– SelectionProfessional gjør at planlegging, design og presentasjon kan utføres enklere, raskere og mer effektivt av selgere og produsenter. Brukeren sparer både tid og penger, og kunden kan straks se hvordan møblene vil se ut i hjemmemiljøer, sier Ulf Svensson, adm. dir. i Hettich Skandinaviska.

SelectionProfessional er integrert i AutoCAD-kompatible CAD-systemer og er utviklet i samarbeid med imos AG. SelectionProfessional-prosjekter kan enkelt importeres til imos' CAD-system.

Lettforståelig brukergrensesnitt. Foto: Hettich

Du kan velge blant en mengde ferdige møbler, skapdører og benkeplater i SelectionProfessional. Foto: Hettich

Perfekt planlegging med fotorealistiske bilder. Foto: Hettich

adm.dir., Hettich Skandinaviska

Hettich er verdensledende innen beslag og komponenter for møbler og innredning. Hettich har kunder innenfor møbelindustri, møbelsalg og produksjon. I Sverige og Norge selges og markedsføres produktene av Hettich Skandinaviska AB. Hettich International har 5 800 medarbeidere fordelt på de vel 100 landene der bedriften er representert – alltid nær kunden.

Tags: