Flott og smart oppbevaring på kjøkken og bad med DesignSide fra Hettich

Jönköping, 26. oktober 2010. Hettichs plattformkonsept InnoTech for uttrekkbare skuffer er tilpasset våre dagers strenge krav til kjøkken- og baderomsinnredninger. InnoTech bygger på en og samme skuffeprofil, noe som gir fleksibilitet uten økte produksjonskostnader. Det nye tilbehøret DesignSide gir mulighet for å utforme og oppgradere skuffesidene etter smak og behag.

Med InnoTechs DesignSide kan man bruke glass, stein eller  andre materialer til sidene på skuffer. Det er ikke nødvendig å bruke reling i konstruksjonen for å få flotte skuffesider i kjøkken- og baderomsinnredningen.

– Til forskjell fra andre systemer på markedet er det mulig å bruke samme skuffeprofiler på alle uttrekkbare skuffer med vårt plattformkonsept InnoTech. Med DesignSide er det nå mulig å variere designen ytterligere uten at det innebærer høyere produksjonskostnader, forteller Ulf Svensson, adm. dir. i Hettich Skandinaviska.

Skuffefront med borehull er den samme uansett modell med InnoTech. Kjøkken- og baderomsinnredningen er enkel å oppgradere med nye materialer. Nyskapende og individuelt.

Bilder kan lastes ned fra www.hettich.com

adm.dir., Hettich Skandinaviska
+46 36 31 23 30
+46 70 510 97 86

+46 36 34 51 13
+46 70 695 60 99

Hettich er verdensledende innen beslag og komponenter for møbler og innredning. Hettich har kunder innenfor møbelindustri, møbelsalg og produksjon. I Sverige og Norge selges og markedsføres produktene av Hettich Skandinaviska AB. Hettich International har 5 800 medarbeidere fordelt på de vel 100 landene der bedriften er representert – alltid nær kunden.

Tags: