Hettichs nye kataloger med det siste innen håndtak og beslag

Jönköping, 18. februar 2011. Nå presenterer Hettich, verdensledende innen møbelbeslag, sine to nye produktkataloger Inspired of Life og Trends and Innovation.De to katalogene inneholder nyheter om håndtak og knotter samt om andre produkter som hengsler, uttrekksskinner og skuffesider. Begge katalogene finnes dessuten i digital form på hjemmesiden.

ProDecor-katalogen Inspired of Life inneholder over 300 varianter av håndtak og knotter, delt inn i fire trender/stiler, New Modern, Deluxe, Folk og Organic, og avspeiler på mange måter trendene innen møbeldesign og innredning.Totalt 1450 håndtak og knotter er presentert  på katalogens 224 sider.Den andre nye katalogen, Trends and innovations på 552 sider, presenterer flere av Hettichs produktområder, for eksempel hengsler, uttrekksskinner og skuffesider.

De to katalogene kan nesten betraktes som bibler i bransjen. De er delt inn etter produkt med en innledende oversikt. Deretter kommer utfyllende informasjon om alle artikler med artikkelnummer, bilder, og forklarende illustrasjoner samt tips og anvisninger for montering.

–
Våre kataloger er et viktig verktøy og fungerer som oppslagsverk for mange i bransjen.Konseptet med lettforståelige og brukervennlige kataloger som viser Hettich-produktenes bredde og kvalitet, er grunnlaget for vår kontinuerlige ekspansjon i Skandinavia, sier Ulf Svensson, adm. dir. i Hettich Skandinaviska.

adm.dir., Hettich Skandinaviska

Hettich er verdensledende innen beslag og komponenter for møbler og innredning. Hettich har kunder innenfor møbelindustri, møbelsalg og produksjon. I Sverige og Norge selges og markedsføres produktene av Hettich Skandinaviska AB. Hettich International har 5 800 medarbeidere fordelt på de vel 100 landene der bedriften er representert – alltid nær kunden.

Tags: