Nytt luksuriøst skuffekonsept fra Hettich

Jönköping, 20. juni 2011. Hettich kan nå tilby ett helt nytt og oppgradert skuffekonsept. Plattformkonseptet ArchiTech med den luksuriøse utførelsen, holdbarheten og den myke lukkingen tilbyr noe utenom det vanlige for produsenter av eksklusive kjøkken og innredninger.

Hettich presenterte plattformkonseptet ArchiTech på verdens største komponentmesse, Interzum i Köln, i slutten av mai. ArchiTechs største fordeler er den luksuriøse utførelsen, kombinert med unik stabilitet og myk lukking. Actro-skinnen med sitt unike prismeprinsipp garanterer eksepsjonell sidestabilitet samt ekstra myk og smidig funksjon.

– Trenden er at skuffer blir større og bredere, noe som krever at de må tåle stadig større belastninger. Med samme borehull tåler ArchiTech belastninger på 40, 60 og 80 kg og har maksimal stabilitet selv om skuffen er tungt lastet, sier Ulf Svensson, adm. dir. i Hettich Skandinaviska.

ArchiTech gjør det mulig å bruke samme skuffeprofil til ulike høyder og skuffesidetyper. Med sin elegante og tidløse design passer ArchiTech i alle innredningsmiljøer. ArchiTech finnes i fargene hvitt, sølv og antrasitt.

– Med ArchiTech kan vi levere skuffer i det absolutte toppsegmentet. Dette plattformkonseptet innebærer virkelig noe ekstra for produsentene og sluttkundene, sier Ulf Svensson.

adm.dir., Hettich Skandinaviska

Hettich er verdensledende innen beslag og komponenter for møbler og innredning. Hettich har kunder innenfor møbelindustri, møbelsalg og produksjon. I Sverige og Norge selges og markedsføres produktene av Hettich Skandinaviska AB. Hettich International har 5 800 medarbeidere fordelt på de vel 100 landene der bedriften er representert – alltid nær kunden.

Tags: