Stilrene håndtak fra Hettich skjult i designen

Jönköping, 11. april 2011. Sammenlignet med tradisjonelle håndtak, er Touch-in en svært diskret løsning. Det unike håndtaket har et deksel som kan tilpasses for å smelte inn i skuffefrontens farge ved å bruke et stykke laminat eller lakk. Ikke like diskret, men like elegant, er Touch-in i polert krom eller børstet rustfritt stål.

Touch-in har et dekorelement som enkelt og raffinert skjuler håndtaksfunksjonen, og som gjør at fronten ser håndtaksløs ut. Ved en lett berøring vinkles de fjærbelastede dekorelementene innover, slik at det er lett å gripe det innfelte håndtaket. Innovativt og praktisk.

Touch-in er et håndtak som gir skapdører og skuffer i kjøkken og andre innredningsmiljøer en stilren følelse. Touch-in er tilgjengelig i rund og rektangulær utførelse, og du kan velge mellom rustfritt børstet eller blankt stål.

– Touch-in er et eksempel på et produkt fra Hettich som kan tilpasses til personlige ønsker. Snekkeren, innrederen eller møbelprodusenten kan velge å lakkere Touch-in med en egnet frontfarge eller legge på et laminat med ønsket dekor. Mulighetene til å skreddersy håndtakene etter møbelfrontens utseende er ubegrensede, sier Ulf Svensson, adm. dir. i Hettich Skandinaviska.

adm.dir., Hettich Skandinaviska

Hettich er verdensledende innen beslag og komponenter for møbler og innredning. Hettich har kunder innenfor møbelindustri, møbelsalg og produksjon. I Sverige og Norge selges og markedsføres produktene av Hettich Skandinaviska AB. Hettich International har 5 800 medarbeidere fordelt på de vel 100 landene der bedriften er representert – alltid nær kunden.

Tags: