Suksess for Hettichs produktkataloger digitalt

Det verdensledende møbelbeslagselskapet Hettich tilbyr kundene å søke, bla og bestille digitalt fra de populære katalogene med hele sortimentet på 10 000 produkter. Siden starten for to år siden har antall bestillinger via eCatalogen økt med 50 prosent.

Hettichs produktkataloger med beslag og tilbehør til møbler og innredning er svært godt likt og fungerer ofte som oppslagsverk for hele bransjen. Etter at Hettich Skandinaviska begynte å tilby katalogene digitalt på hjemmesiden, velger stadig flere av kundene å gjøre hele eller deler av sine innkjøp direkte via Hettichs eCatalog. Hettichs hele sortiment på 10 000 produkter er presentert i eCatalogen. Det er enkelt å søke, bestille og bla etter flere produkter i katalogen, og etter aktivering av ordren gis leveringsbeskjed omgående. Bestillinger lagres og kan brukes som innkjøpslister i neste ordre. Katalogen kan også gi en oversikt over de ulike produktgruppene innenfor beslag og komponenter for møbler og innredning til kjøkken, bad, soverom og kontor. – Vi tror på å tilby våre produktkataloger digitalt fordi det gjør det så mye enklere og mer tilgjengelig. Kundene får studert produktene grundig og kan legge inn bestillinger døgnet rundt fra hvor som helst, sier Ulf Svensson, adm.dir. for Hettich Skandinaviska. For mer informasjon gå inn på de skandinaviske sidene www.hettich.com/se og velg eCatalog.

Tags: