Hexagon Composites deltar på ANGVA i Beijing

PRESSEMELDING

Beijing i Kina vil være arena for det fjerde Pacific Natural Gas Vehicles Association (ANGVA) Conference & Exhibition fra 18-20 oktober.

Konferansen og messen arrangeres av China Automotive Technology & Research Center (CATARC), en nasjonal teknisk administrasjon for bilbransjen og et serviceorgan for regjeringen som fremmer miljøvennlige og energieffektive biler i Kina.

ANGVA som forventes å trekke rundt 10,000 besøkende fra hele verden, har i år tittelen 'Natural Gas for Vehicles - Driving the Future Cleaner'.

Messen vil samle rundt 300 utstillere fra mer enn 30 land. Hexagon Composites ASA vil være representert gjennom forretningsområdet Lincoln Composites. Selskapet vil presentere høytrykksbeholdere i kompositt for oppbevaring og transport av komprimert naturgass (CNG).

Hexagon Composites opplever stor interesse for TITAN(TM) internasjonalt, og spesielt fra land i Sørøst-Asia med stor økonomisk vekst og begrenset infrastruktur for gass. Denne interessen forsterkes av den stigende differansen mellom oljepris og gasspris.

Lincoln Composites er markedsleder innen komplette lagrings- og transportsystemer for gass under trykk og drivstofftanker til gassdrevne busser og andre nyttekjøretøy. Selskapet driver ett av verdens mest avanserte anlegg for design, testing og produksjon av høytrykksbeholdere i kompositt. Lincoln Composites er lokalisert i Nebraska, USA.

Møt oss på ANGVA - stand B39
For mer informasjon: http://www.angva2011.com