POTENSIELT SALG AV HEXAGONS AKSJER I COMROD COMMUNICATION ASA

Hexagon Composites ASA ("Hexagon") har tidligere annonsert at de vurderer et salg av deres aksjer i Comrod Communication ASA ("Comrod"). I den forbindelse har Hexagon og Flakk Holding AS ("Flakk") utpekt Medici Corporate AS som finansiell rådgiver med det formål å finne en mulig kjøper av aksjene og en passende aksjonærstruktur for Comrod.

Tilsammen eier Hexagon og Flakk over 50% av aksjene i Comrod. Derson disse aksjene selges til én enkelt kjøper vil det bli utløst tilbudsplikt for de resterende aksjene i Comrod.

Hexagon er fortsatt meget positiv til den videre utviklingen i Comrod, og Hexagon vil kun vurdere et salg dersom prisen reflekterer potensialet i Comrod fremover.

Det er ingen garanti for at en transaksjon vil bli gjennomført som et resultat av denne prosessen, og Hexagon og Flakk vil hver for seg vurdere hvorvidt de vil selge sine aksjer eller ikke. Partene har ikke intensjon om å gi ytterligere kommentarer om den pågående prosessen før en eventuell avtale er inngått.