Ragasco AS fornyer samarbeidsavtale med BP

Hexagon Composites ASA kunngjorde i dag at selskapets heleide datterselskap Ragasco AS har inngått avtale med BP om fornyelse av den strategiske eksisterende leveringsavtalen.

I september 2003 inngikk Hexagons heleide datterselskap Ragasco AS  en fem års strategisk avtale med BP. Avtalen innebar levering av Ragascos lettvekts komposittbeholdere (LPG) som skulle selges og markedføres via BPs omfattende distribusjonsnettverk under navnet "BP Gas Light" i uvalgte europeiske markeder.

Denne alliansen har vært en suksess for både Ragasco og BP og deres kunder.  En ny avtale med mulighet til forlengelse.er nå signert.

"Det er med stor glede at vi forlenger det gjenside gode samarbeidet vi har hatt med BP og vi ser frem til de nye utfordringene i de neste årene. Vi vet fra tidligere erfaring at BP er en rett partner for oss.  Selskapet har effektive distribusjonskanaler og et sterkt merkenavn og våre kvalitetsprodukter er derfor et naturlig valg for BP. Beholderens lette vekt og slitestyrke kombinert med brukervennlighet og suveren sikkerhet gjør vår beholder svært attraktiv for sluttkunden" sier Erik Espeset, konsernsjef i Hexagon.Composites ASA.

For nærmere informasjon kontakt:
Erik Espeset
Hexagon Composites ASA
Tlf: +47 70 11 64 45

Vennligst se Ragascos hjemmesiden for nærmere informasjon om Ragascos LPG beholdere. www.ragasco.com