Acta Holding ASA - 3Q resultatfremleggelse

Fredag 28. oktober 2005 klokken 08:30 legger Acta Holding ASA frem sitt resultat for 3. kvartal 2005. Actas ledelse vil i denne sammenheng benytte anledningen til å invitere til pressekonferanse, som vil bli holdt av administrerende direktør Simen Mørdre, og finner sted i Felix konferansesenter på Aker Brygge i Oslo. Pressekonferansen vil være åpen for alle.

Det vil i tillegg bli holdt en presentasjon av administrerende direktør Simen Mørdre og finansdirektør Jan Rune Steinsland på engelsk klokken 15:00. Denne presentasjonen vil også finne sted i Felix konferansesenter og være åpen for alle. Presentasjonen vil også kunne sees direkte eller i ettertid på Internett. Vennligst benytt link som er utlagt på Actas Investor Relations Internett sider på www.acta.no. Linken vil være tilgjengelig først kort tid før presentasjonen. Det er anledning til å sende spørsmål på e-mail til stephan.isom@acta.no før eller under presentasjonen.

Stavanger, 20. oktober 2005
Stephan Isom