Resultatfremleggelse 3. kvartal 2009

Onsdag 28. oktober 2009 klokken 08:30 legger Acta Holding ASA frem sitt resultat for 3. kvartal 2009. Actas ledelse vil benytte anledningen til å invitere aksjonærer, analytikere, meglere og næringslivspresse til presentasjonen, som vil bli holdt av konsernsjef Geir Inge Solberg og finansdirektør Christian Tunge. Presentasjonen vil finne sted på Hotel Continental, Stortingsgaten 24/26, Oslo. Presentasjonen er åpen for alle.

Presentasjonen vil holdes på norsk og vil også kunne sees direkte eller i ettertid på internett. Vennligst benytt link som er utlagt på Actas investor relations internettsider på www.acta.no/ir-no. Linken vil være tilgjengelig først kort tid før presentasjonen.

Det vil i tillegg bli avholdt en telefonkonferanse på engelsk klokken 14:00 med konsernsjef Geir Inge Solberg og finansdirektør Christian Tunge. Telefonkonferansen vil inneholde en oppsummering av kvartalsrapporten
etterfulgt av en spørsmålsrunde.

Hvordan delta på telefonkonferansen:
Telefonnummer: +44 (0)20 7138 0824
Kode: 3492575

Før oppkobling til konferansen vil alle deltagere bli bedt om å oppgi navn og selskap, og det anbefales derfor å ringe inn minst 5 minutter før start for å unngå forsinkelser.

Et opptak vil være tilgjengelig de syv påfølgende dagene ved å ringe telefonnummer +44 (0)20 7111 1244 med kode 3492575#.

Stavanger, 21. oktober 2009
Acta Holding ASA