Nå lyser Hide-a-lite opp Norge på egen hånd

Report this content

Nå skal Hide-a-lite øke sin tilstedeværelse i Norge. Som et ledd i satsingen, har bedriften ansatt Jan-Erik Mathiesen som salgssjef for det norske markedet. Produktutvalget fra Hide-a-lite omfatter alt fra LED-baserte downlights til omformere og tilbehør for lyssetting i både private og offentlige miljø, både innen- og og utendørs.

Varemerket Hide-a-lite eies og markedsføres av Elektro Elco AB som i dag har en markedsledende posisjon i Sverige. Bedriften har et tett samarbeid med ledende produsenter og utvikler moderne produkter for de nordiske forholdene.

Hide-a-lite har blitt solgt i Norge tidligere, men fra nå av skal det skje i egen regi, sier Andreas Warell, eksportsjef for Hide-a-lite. Vår nye salgssjef, Jan-Erik Mathiesen, har både erfaring og kunnskap om LED-bransjen, og vi ser derfor lyst på framtiden i det norske markedet.

Jan-Erik Mathiesen har jobbet med grossistsalg i snart 18 år, og med salg av belysningsløsninger siden 2010. Han har i tillegg bakgrunn som elektriker.

I forkant av teknologien
Hide-a-lite og LED-belysning har vært synonymer i snart 10 år. Og utviklingen står aldri stille. Bedriftens LED-produkter utvikles og tilpasses hele tiden av bedriftens produktavdeling for å kunne imøtekomme markedets behov og ønsker.

Når nye produkter utvikles, fokuserer bedriften på at de skal være lette og enkle å installere i tillegg til at de skal ha høy kvalitet og design. Dette blir virkelig verdsatt av installatørene, sier Jan-Erik Mathiesen.

Installatørene kan også få hjelp fra bedriftens erfarne lysdesigner, både med avansert lysplanlegging og enkle tips for å skape en trivelig lyssetting for kundene.

LED - lyset med mange fordeler
LED-lys gir fantastiske muligheter til å skape et trivelig miljø og vakker stemning uansett om det dreier seg om belysning i hjemmet, på landet eller i offentlige miljø, og både innen- og utendørs.

Med Hide-a-lites LED-belysning kan vi tilby lys for alle smaker og armaturer som er like elegante som de er diskré, sier Jan-Erik. Samtlige produkter er konstruert og spesifisert i henhold til de gjeldende nordiske kravene til installasjon og sikkerhet.

For ytterligere opplysninger, kontakt:

Hide-a-lite

Jan-Erik Mathiesen, Salgssjef
Tlf. ( 47) 409 230 53
E-post: jan-erik.mathiesen@hidealite.no

Andreas Warell, Eksportsjef
Tlf. 46 36 290 60 20
E-post: andreas.warell@elco.se

Pernilla Westerberg, Markedssjef
Tlf. 46 36 290 60 14
E-post: pernilla.westerberg@elco.se

Vår hjemmeside: www.hidealite.se

Om Hide-a-lite
Varemerket Hide-a-lite eies og markedsføres av svenske Elektro Elco AB som i dag har en markedsledende posisjon. Elektro Elco er en bedrift som ligger i forkant av teknologien, og vi utvikler moderne belysningsløsninger under vårt eget varemerke, Hide-a-lite.

Elektro Elco AB har ca. 55 ansatte, en omsetning på 190 MSEK (2013) og har hovedkontor og lager i Bankeryd utenfor Jönköping i Sverige. Salg skjer i første rekke til installatører via grossister.

Tags:

Sitater

Når nye produkter utvikles, fokuserer bedriften på at de skal være lette og enkle å installere i tillegg til at de skal ha høy kvalitet og design. Dette blir virkelig verdsatt av installatørene.
Jan-Erik Mathiesen, salgssjef