HTC og ELLE i nytt samarbeid som sikrer motenyheter direkte på din smarttelefon

Motemagasinet ELLE skal som et av de første norske medier levere mote- og livsstilsinnhold til BlinkFeed™  – en feature, som finnes på den nye HTC One. Samarbeidet presenteres i kveld på ELLE’s, årlige glamourøse sommerfest.

HTC vil gjerne komme i kontakt med det stilbeviste og kjøpesterke ELLE-segmentet. Derfor har den globale smarttelefonprodusenten inngått et nytt samarbeid med det eksklusive motemagasinet om å sende mote- og livsstilsnyheter direkte til den nye HTC One, som er HTC’s nyeste flaggskip.

”Vi er glad for å kunne gi våre HTC One brukere det siste nye innen moteverdenen, direkte på deres startskjerm. HTC One, som er utført i ét stykke aluminium, er en smarttelefon, som mere enn noen annen smarttelefon, henvender seg til den mote- og designbeviste person”, sier Malene Holm, Head of marketing & communication.

HTC BlinkFeed™: Én personlig live stream direkte på din startskjerm
De nye HTC One-eierne kan glede seg over å kunne motta visuelle liveoppdateringer fra ELLEs fantastiske moteunivers via HTC BlinkFeed™, som er en av de nye features på HTC One. Dette vil brukeren oppleve på markedet absolutte høyeste skjermoppløsning, som skaper en opplevelse for brukeren, som det ville vært å lese det direkte i Elle magasinet.

HTC BlinkFeed™  gjør startskjermen om til én live stream av relevant personlig informasjon, som oppdateringer av sosiale medier, underholdning og nyheter samt bilder. Man behøver derfor ikke separate apps for å holde seg oppdatert. HTC BlinkFeed™  samler det siste nye fra de valgte kilder, og innholdet bringes straks frem på startskjermen. Alt på ét sted slik at man slipper å skifte rundt mellom forskjellige apps og websider.

For øyeblikket er det mer enn 1.400 forskjellige internasjonale og lokale innholdspartnere å velge mellom, og det er bare ELLE, som inntil videre leverer mote og livsstilsinnhold i Norge.

”Dette er et spennende nytt produkt som jeg er sikker på at ELLE fashionistaen kommer til å elske", sier Signy Fardal, sjefssredaktør i ELLE.

Om HTC One
HTC One er i motsetning til de fleste andre smarttelefoner ikke fremstilt i plastikk, men i aluminimum. Fronten er dessuten utstyrt med Gorilla® Glass 2 som gjør den mere motstandsdyktig. Dette materialvalget i kombinasjon med det unike design, markedets mest høyoppløselige skjerm og den suverene lydopplevelsen, gjør HTC One til noe spesielt.

HTC One har allerede vunnet en lang rekke priser siden annonseringen i Februar og er allerede å finne hos norske forhandlere. Opplev mer her: http://one.htc.com/experienceit/index.html?site=nNO og http://www.htc.com/no/smartphones/htc-one/

Om ELLE sommerfest

På ELLE’s årlige sommerfest samles bransjens viktigste aktører, de største kjendisene og de coolste fashionistaene for å feire sommeren og årets magasin, ELLE.

For ytterligere informasjon vennligst kontakt

Malene Holm
Head of Marketing & Communication, HTC Nordics
malene_holm@htc.com

Ditte Kristensen

THIS IS PR, Event Manager/ Press Contact.
ditte@thisis.no

HTC-konsernet (HTC) ble grunnlagt i 1997 og står bak mange prisbelønte mobiltelefoner og bransjenyheter. Ved å sette menneskene i sentrum for alt de gjør, flytter HTC grensene for design og teknologi ved å skape innovative og personlige opplevelser for kundene rundt om i verden. HTCs portefølje inkluderer smarttelefoner og nettbrett med HTC Sense™ – et grafisk grensesnitt i flere lag som forbedrer brukeropplevelsen kraftig. HTC er notert på børsen i Taiwan (TWSE: 2498). For mer informasjon, besøk www.htc.com.