HTC ONE ® lanseres i ”GLAMOUR RED”

Oslo, 28 juni 2013 - HTC, en global leder innen innovasjon og design av mobil, offentliggjør i dag at den prisbelønte HTC One smarttelefonen vil være tilgjengelig i en særegen, ny farge - tilgjenglig fra juli 2013. Den nye HTC One i ”Glamour Red” kombinerer det siste innen teknologi og funksjonalitet med en iøyenfallende og stilren design.

Peter Frølund, Managing Director HTC Nordics, uttaler; "Vi har alltid vært opptatt av å tilby forbrukerne våre muligheten til å dele sine personligheter gjennom deres valg av mobiltelefon, enten gjennom farge, tilpasning eller funksjoner. Den nye HTC One i ”Glamour Red” viser kraften i vår flaggskipmodell med en farge som krever oppmerksomhet, men som samtidig opprettholder våre høye krav for sofistikert design og kvalitet.”

HTC One er med sin kombinasjon av det siste innen mobil innvovasjon og design flaggskipet blant HTCs telefonmodeller. BlinkFeed byr på flere feeds fra utvalgte nyhetskilder, sosiale nettverk og andre i-telefonen funksjoner som kalender eller HTC Sense TV, for å skape en her og nå strøm av relevant informasjon direkte til startskjermen. HTC revolusjonerte fotografering med innføringen av UltraPixel kamera, for enestående bilder uansett lysforhold, og HTC Zoe slik at du kan fange øyeblikket, og ikke bare øyeblikksbilder. BoomSound gir liv til musikken med doble front høyttalere og Beats Audio ™ optimalisering, som plasserer deg rett i hjertet av det som skjer, enten du lytter til musikk, spiller et spill eller ser film på den fantastiske 4.7" Full HD-skjermen.

Siden lanseringen har HTC One høstet en rekke redaksjonelle og industri utmerkelser som anerkjenner telefonens overlegne ytelse og benchmark design. Høydepunkter inkluderer GSMA Global Mobile Award for Best New Mobile Device, Tablet på Mobile World Congress 2013 og Computex Taipei gullmedalje i design og innovasjon

For mer informasjon om HTC One besøk: http://www.htc.com/no/smartphones/htc-one/

Bilder kan downloades her:

www.htcmedia.net

Brukernavn: htc

Passord: htcmedianet

HTC-konsernet (HTC) ble grunnlagt i 1997 og står bak mange prisbelønte mobiltelefoner og bransjenyheter. Ved å sette menneskene i sentrum for alt de gjør, flytter HTC grensene for design og teknologi ved å skape innovative og personlige opplevelser for kundene rundt om i verden. HTCs portefølje inkluderer smarttelefoner og nettbrett med HTC Sense™ – et grafisk grensesnitt i flere lag som forbedrer brukeropplevelsen kraftig. HTC er notert på børsen i Taiwan (TWSE: 2498). For mer informasjon, besøk www.htc.com.