Chili til Hurtigruten

Report this content

(15.01.07)Hurtigruten satser for fullt på å forsterke sin posisjon som en av verdens ledende tilbydere av opplevelsescruise i polare farvann, og har nå signert en to års kontrakt med Chiligroup i Harstad.

- Chiligroup er meget kompetente og serviceinnstilte. Dessuten hadde de det klart beste alternativet sett ut fra en helhetsvurdering. De viser forståelse for våre opplevelsescruise, og kom med kreative løsninger til kommunikasjonen av våre produkter, sier marketingsjef i Hurtigruten Group ASA, Sofia Andersson.
Avtalen som er inngått går ut på at Chiligroup skal bistå Hurtigrutens explorer cruise med kommunikasjon av Antarktis, Grønland og Spitsbergen. Den innbefatter grafiske tjenester, tekstforfatter, annonsering og profilmateriell.
- Hurtigruten har en unik posisjon som reiselivsprodukt nasjonalt og internasjonalt og er noe av det mest spennende vi kunne få på vår kundeliste. Vi er veldig stolte og glade for at de valgte oss, sier administrerende direktør i Chiligroup, Jan Roger Eriksen.

Om Chiligroup
Chiligroup består i dag av 6 selskaper. Hovedkontoret ligger i Harstad, og med øvrige avdelinger i Oslo, Stavanger, Bodø, og Tromsø er gruppen i dag et toneangivende og landsdekkende reklameselskap. Kvalifiserte og godt utdannede medarbeidere i et innovativt miljø, er en betydelig suksessfaktor for chiliselskapene, som i dag har 46 ansatte.

Om Hurtigruten Group
Hurtigruten Group ASA er et børsnotert konsern basert i Norge, med samlet årlig omsetning på ca. 3,5 milliarder kroner og ca 3.400 ansatte. Selskapet driver Hurtigruten og har en ledende norsk posisjon innen reiseliv og kollektivtransport. Hurtigruten Group ASA er en sammenslåing av selskapene Ofotens og Vesteraalens Dampskibsselskab ASA og Troms Fylkes Dampskipsselskap ASA. Hurtigruten Group ønsker å bli en ledende tilbyder av explorer-cruise i polare strøk.