Nå kan du reise trygt og uthvilt hjem til jul - med Hurtigrutens julepriser!

Report this content

Tromsø, 11. desember 2013 – I førjulstiden tilbyr Hurtigruten attraktive priser for alle som planlegger å reise på juleferie på en enkel og avslappet måte.

Julen er rett rundt hjørnet og de siste innkjøpene er gjort unna. De store gleder seg til et par rolige juledager od de små til julenissen. De fineste dagene i året bør alle nyte i ro og fred. Men også reisen hjem til familie og venner er best når den er uten stress og snøkaos. Så hvorfor ikke bare sjekke inn om bord på Hurtigruten og komme hjem trygt og uthvilt? Den gode julestemningen om bord lar deg senke skuldrene. Hurtigrutens sjefskokker serverer regionale smaksopplevelser, og den hyggelige panoramasalongen inviterer til koselig småprat med andre gjester. Fra salongen eller ute på dekk kan du nyte den norske kystnaturen i vinterdrakt. Er du heldig, vil du også få et glimt av nordlyset på himmelen. Og hvis man ønsker å gi seg selv en gave underveis, byr Hurtigruten på spennende utflukter: Bestill for eksempel en hundesledetur eller en kjøretur med snøscooter over den hvitkledde vidda.

Hurtigrutens skip legger daglig til kai i 34 havner mellom Bergen og Kirkenes, slik at du kan planlegge en fleksibel reise. I førjulstiden byr Hurtigruten nå på spesialpriser, så du kan komme trygt og uthvilt hjem:

Fra Tromsø til Honningsvåg, pris fra 845,75 NOK
Fra Trondheim til Bergen, pris fra 1236,74 NOK
Fra Bergen til Ålesund, pris fra 845,75 NOK
Fra Bergen til Trondheim, pris fra 1300,49 NOK
Fra Trondheim til Sandnessjøen, pris fra 782* NOK
Fra Bodø til Sandnessjøen, pris fra 845,75 NOK
Fra Bodø til Harstad, pris fra 782* NOK
Fra Tromsø til Sortland, pris fra 845,75 NOK

Priser inkl. uspesifisert innvendig lugar. Frokost inkludert på alle strekninger der Hurtigruten serverer frokost.
*Ingen frokost

Petra Sestak
International PR Manager
Tel. 0047/90 5524 22

Jacob Trampe Broch
Marketing Manager Nordic
Tel. 0045/21 8618 84

Om selskapet:
Hurtigruten ASA er den originale kystruten siden 1893. Selskapet bringer gods, passasjerer og turister til 34 havner langs den unike norskekysten mellom Bergen og Kirkenes – hver dag hele året. Hurtigrutens explorerskip MS Fram seiler i Antarktis, på Spitsbergen og ved Grønland.