Ifs uflakstest vant Andy Awards i New York

If Skadeforsikring lanserte Uflakstest i fjor sommer på www.if.no Nå har nettopp uflakstesten vunnet første pris i klassen Reklamefilm og interaktive medier ved prisutdelingen i Andy Awards i New York. Andy Awards er en av de to største markedsføringskonkurransene i verden.

Uflakstesten er helt interaktiv og gir kundene mulighet til å test sikkerhetskunnskapen sin i hverdagslige situasjoner. Man får et antall spørsmål om sikkerhet i hjemmet, bilen og båten. Det gjelder blant annet hvor brannvarslere skal plasseres, barnestolers plassering i bilen og de viktigste sikkerhetstiltakene i båten. - Fantastisk hyggelig at en sak som vi har utviklet for å hjelpe kundene til en tryggere hverdag også blir verdsatt internasjonalt, sier markedsdirektør Trygve Huus i If. Uflakstesten har tidligere vunnet gull i London International Awards. Testen er utviklet i samarbeid mellom If og reklamebyrået Forsman & Bodenfors. Oslo, 27. april 2006 Kontaktpersoner If Skadeforsikring: Markedsdirektør Trygve Huus, mobiltlf. 928 38 089 Informasjonssjef Emma Elisabeth Vennesland, mobiltlf. 928 93 719