Leo Burnett valgt til nytt nordisk reklamebyrå for If

Ifs prosess for valg av nytt reklamebyrå er nå avsluttet. Blant de fire finalistene var det Leo Burnett (Kitchen) som trakk det lengste strået.

- Vi opplever at Leo Burnett lever best opp til våre krav om meget høy kreativ evne, strategisk kompetanse, og daglig service i våre fire nordiske markeder, sier Mikael Hellman, varemerkesjef i If. Stockholm-kontoret til Leo Burnett vil virke som ledende kontor i samarbeidet, men det nordiske If-teamet i byrået vil bestå av representanter fra så vel Norge, Finland som Sverige. Samarbeidet innledes omgående og de første resultatene av det nye byråsamarbeidet lanseres i løpet av første kvartal 2006. For ytterligere informasjon: Mikael Hellman, varemerkesjef. Mobil: 0046 706994494 Jack Frostad, informasjonsdirektør. Mobil: 0047 92826255 If Skadeforsikring er Nordens ledende skadeforsikringsselskap med cirka 3,6 millioner kunder i Norden og Baltikum. Ifs premieinntekter var i 2004 36 milliarder svenske kroner og antall ansatte er 6 600. If inngår i finanskonsernet Sampo Plc.