1 000 000 brukere av IFS sine løsninger

Rekordstort antall IFS-brukere takket være godt salg til nye og eksisterende kunder

IFS melder at selskapets løsninger, inklusive IFS Applications™, IFS Field Service Management™ og IFS Mobile Workforce Management™, har nådd milepælen med en million aktive brukere. IFS-kunden Linamar ekspanderer bruken av IFS Applications i sin virksomhet og blir tildelt brukerlisens nummer en million.

Den globale, produsenten Linamar valgte IFS til å støtte sin virksomhet i 2005. Selskapet har fra da av kontinuerlig utvidet sin bruk av IFS Applications og benyttes i dag av cirka 2 600 ansatte ved 37 anlegg i ni land.

Linamar-representantene Lori Gofton og Lorrie Weiss mottok en minneplate ved IFS World Conference 2015 i Boston.

– Jeg er veldig glad for å ta imot denne utmerkelsen på selskapets vegne. IFS Applications er et veldig fleksibelt system som hjelper oss med å redusere kostnadene, øke produktiviteten og forbedre våre beslutninger. Bekreftelsen vi fikk som kunde nummer en million faller faktisk sammen med vår ti-årsdag med IFS Applications, så vår utvidelse av brukerlisenser er tidsmessig veldig godt planlagt og viser samtidig hvor viktig rolle IFS spiller i å støtte Linamars forretningsprosesser!” sier Lori Gofton, IFS Implementation Manager, Linamar.

– Vi er stolte over å kunngjøre bruker nummer en million av våre produkter. Dette er en betydelig milepæl i vårt selskaps historie og et bevis på våre løsningers fremgang. Ved å samarbeide med bedrifter i våre prioriterte markeder og lytte til deres tilbakemeldinger, kan vi tilby bransjeløsninger som hjelper bedrifter til å være fleksible i en dynamisk verden. Vi hos IFS ser frem til å fortsette å levere løsninger som støtter våre kunders behov, sier Alastair Sorbie, CEO, IFS.

Mer informasjon om hvordan Linamar drar nytte av IFS Applications finns her.

KONTAKTINFORMASJON
Tom Smith
Marketing Director
tom.smith@ifsworld.com

IFS™ er en ledende, global leverandør av forretningssystem som hjelper virksomheter med å bli mer fleksible. Med omfattende kompetanse innen utvalgte bransjer tilbyr IFS et fleksibelt, helintegrert forretningssystem (ERP) inkludert løsninger for vedlikehold (EAM) og service. IFS ble grunnlagt i 1983 og er en børsnotert virksomhet (XSTO: IFS) med cirka 2700 ansatte. IFS hjelper mer enn 2400 kunder over hele verden via egne kontorer og et voksende partnernettverk.

For mer informasjon se www.IFSWORLD.com

Les mer om teknologi, innovasjon og kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/

Om oss

IFS™ utvikler og leverer programvare til kunder over hele verden som produserer og distribuerer varer, vedlikeholder anleggsmidler og driver service-orienterte bedrifter. Vår bransjekompetanse og våre løsninger sammen med vårt kundefokus har gjort oss til en anerkjent leder og en av de mest anbefalte tilbyderne innen vår sektor. Våre 3500 ansatte støtter mer enn en million brukere over hele verden gjennom lokale kontorer og et voksende partnernettverk. Mer informasjon er tilgjengelig på IFSworld.com. Følg IFS på Twitter: @ifsworld

Sitater

Lori Gofton, IFS Implementation Manager, Linamar.