Bugaboo velger IFS Applikasjon 9 for å støtte rask internasjonal vekst

Global barnevogn produsent skal implementere IFS løsning for 800 brukere

IFS, kunngjør at Bugaboo International har valgt IFS Applikasjon™ 9 for å støtte en rekke forretningsprosesser inkludert økonomi, innkjøp, produksjon, salg, kvalitetskontroll, PLM og HR.

Bugaboo International BV er et globalt selskap som produserer vogner for spedbarn og småbarn, i tillegg til bagasje systemet, the Bugaboo Boxer, for reisende. Deres produkter er tilgjengelig i mer enn 50 land over hele verden. Bugaboo ansetter over 1,200 mennesker ved sitt hovedkontor i Amsterdam, Nederland, og sine kontorer i Storbritannia, Tyskland, Sverige, Italia, Spania, USA, Frankrike, Australia, og en fabrikk i Kina.

Bugaboo har startet opp et program som heter ‘Connect’ som skal støtte fremtidig vekst for selskapet. Dette programmet fokuserer på å skape mer effektive og fleksible forretningsprosesser som vil supporters av gode forretningsapplikasjoner.

Som grunnlag for vekstprosjektet, vil IFS Applikasjon 9 styrke Bugaboo med et globalt system for produksjon, salg og økonomi. Et enhetlig miljø vil forbedre samarbeidet mellom salg, produksjon og Bugaboo sitt hovedkontor – noe som vil resultere i forbedret tid til markedet og forbedret kundeservice.

“Vi valgte IFS Applikasjon fordi den viste seg å være den beste produksjonsløsningen. IFS har en global tilstedeværelse og vi ble imponert over deres forståelse av våre krav og løsningen vi nå implementerer,” sier Barry van der Groep, CIO på Bugaboo. “Vår ambisjon er å vokse vår internasjonale virksomhet, noe som krever en ‘state-of-the-art’ ERP-løsning. Med IFS, er vi i stand til å utvikle en slik plattform.”

Marco Verdonschot, Managing Director for IFS Benelux legger til, “Bugaboo er et ikonisk nederlandsk merke, og vi er stolte over å få jobbe med dem og levere vår bransjeledende ERP-løsning. Vi ser frem mot å hjelpe Bugaboo å realisere sine ambisjoner om videre internasjonal vekst.”

Anders Lundin, PR Manager, IFS Scandinavia.Telefon: 46 8 58 78 45 00, press@ifsworld.com

Om Bugaboo

Bugaboo International er et nederlandsk design selskap som utvikler og produserer mobilitetsprodukter. Bugaboo er kjent for sin nyskapende og banebrytende design innenfor barnevogner og bagasje systemer. Bugaboo begynte som en liten oppstarts bedrift i 1999, men vokste raskt i løpet av de neste ti årene til å bli en global aktør. Bugaboo produkter er nå tilgjengelig i mer enn 50 land. For mer informasjon, vennligst besøk bugaboo.com

IFS™ er en ledende, global leverandør av forretningssystem som hjelper virksomheter med å bli mer fleksible. Med omfattende kompetanse innen utvalgte bransjer tilbyr IFS et fleksibelt, helintegrert forretningssystem (ERP) inkludert løsninger for vedlikehold (EAM) og service. IFS ble grunnlagt i 1983 og har i dag cirka 2800 ansatte. IFS støtter mer enn 1 million brukere over hele verden via egne kontorer og et voksende partnernettverk. For mer informasjon se IFSworld.com