Det globale engineering- og designselskapet ÅF implementerer IFS Applications 10

IFS’ ERP-løsning gir ÅF robust prosjektstyring for å drive vekst og operasjonell effektivitet.

Forretningssystemleverandøren IFS, kunngjør at ÅF, et globalt engineering- og designselskap innen energi, industri og infrastruktur, har valgt å ta i bruk IFS Applications™ 10.

IFS Applications 10 gir ÅF en moderne, brukervennlig og fremtidsrettet IT-plattform som støtter og harmoniserer forretningskritiske prosesser på tvers av alle enheter, regioner og land. Løsningen leverer også robuste funksjoner som støtter alle typer prosjekter fra små materialebaserte prosjekter, til store og komplekse satsninger.

- Vi var ute etter en moderne brukervennlig løsning som støttet vårt tjenestetilbud på tvers av den globale organisasjonen. Vi ønsket også en partner, med sterk lokal tilstedeværelse i Skandinavia og en leverandør som kunne styrke vår nåværende forretningsvirksomhet i tillegg til de fremtidige, sier Magnus Berger, leder for Performance Management Office i ÅF.

- ÅF er en av Sveriges største og mest respekterte merkevarer og vi er veldig stolte over at de har valgt oss til å støtte deres fremtidige vekst og verdiskapning. Denne avtalen er strategisk viktig og beviser fordelene med våre løsninger, og vår ledelse i prosjektbaserte industrier. Vi ser frem til å jobbe med ÅF og støtte deres ansatte med forbedret produktivitet i hele organisasjonen, sier Elni Kullmer, Head of IFS Scandinavia.

IFS Applications vil først rulles ut i Sverige, deretter i Norge, Danmark, Finland, Sveits og Tsjekkia. Implementasjonen starter i inneværende kvartal.

IFS-løsningen vil inkludere støtte for prosjektstyring, innkjøp, økonomi, salg og service, og vil kjøres via IFS Managed Cloud.

Les mer om IFS Applications 10: https://www.ifsworld.com/corp/solutions/ifs-applications/

Tom Smith, Marketing Director for IFS in Scandinavia. Telephone: 47 404 85 956, press@ifsworld.com

Om ÅF
ÅF er et engineering- og designselskap innen områdene energi, industri og infrastruktur. Vi skaper bærekraftige løsninger for den neste generasjonen med talentfulle mennesker og teknologi. Vi er basert i Europa og vår bedriftsvirksomhet og kunder finnes i hele verden. For mer informasjon, vennligst besøk www.afconsult.com