IFS er blant de første forretningssystemleverandørene som tilbyr apper på Samsung KNOX™

IFS har nettopp lansert appen IFS Notify Me på Samsung KNOX, den heldekkende plattformen for forretningsmobilitet. Lanseringen gjør IFS til en av de første leverandørene som bruker plattformen til fordel for sine kunder.

Samsung KNOX er en heldekkende mobilitetsløsning som fokuserer på sikkerhetsbehov innenfor forretnings-IT uten å krenke ansattes integritet. Plattformens mange sikkerhetslover er med å gi en sikker implementering av Android-apper på linje med kravene i forretningsnettverket.

IFS Notify Me er en forretningsapp for attestering av innkjøp, fakturaer og reiseutgifter. IFS ambisjon er å gjøre hele IFS Touch Apps-familien tilgjengelig på Samsung KNOX.

– For å beskytte forretningsdata fra lekkasje, sabotasjeprogram og angrep, kan IFS som en av de første leverandørene, tilby sine kunder alle de avanserte sikkerhets- og styringsfunksjoner som er mulig på Samsung KNOX. Ved å skape en sikker sone på den mobile enheten for forretningsapplikasjoner og – data forblir brukerens personlige data private, sier Dr. Injong Rhee, Senior Vice President, Technology Strategy, KNOX Business and B2B R&D Group, Samsung Electronics

– Sikkerhet er et tema som gjennomsyrer all utvikling hos IFS. Derfor har vi valgt å utvide vår serie IFS Touch Apps til Samsung KNOX-plattformen. Flere og flere bedrifter implementerer BYOD-strategier og dette skaper et behov for avgrensede Android-plattformer som garanterer sikkerhet på en sømløs og intuitivt måte, sier Dan Matthews, CTO, IFS.

KONTAKTINFORMASJON
Tom Smith
Marketing Director
tom.smith@ifsworld.com

IFS er en børsnoteret virksomhet (XSTO: IFS) grunnlagt i 1983. Virksomheten utvikler, levererer og implementerer IFS Applications™, et komponentbaseret forretningssystem. IFS fokuserer på bransjer hvor en eller flere av følgende kjerneprosesser er strategiske: service & vedlikehold, produksjon, logistikk og prosjekt.  IFS har mer enn 2000 kunder, er aktive i cirka 60 land og har 2800 ansatte. I 2012 gikk nettoomsetningen opp til SEK  2,7 milliarder.

For mere informasjon se www.IFSWORLD.com.
Les mer om teknologi, innovasjon og kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/

Sitater