Pro4u Business System blir med i IFS partnerprogram som videreselger av IFS Applications

Raskt voksende svensk konsulentfirma støtter IFS satsing i detaljhandelen

IFS kunngjør at det svenske IT-konsulentselskapet Pro4u Business System har sluttet seg til IFS Partner Network og vil selge, implementere og supportere IFS Applications™ i detaljhandelen.

Pro4u Business Systems er et raskt voksende IT-konsulentselskap som skal levere detaljhandelsløsninger basert på IFS Applications i samarbeide med IFS-partnere som Centric og Ateles. Selskapet skal først og fremst fokusere på små og mellomstore bedrifter.

– Ved å kombinere IFS Applications med e-handelsløsninger fra Ateles og Centric, vil vi levere pakkeløsninger som kan hjelpe bedrifter i vekst med å forbedre nøkkelprosesser som betaling og sortimentplanlegging samtidig som den generelle effektiviteten og lønnsomheten forbedres, sier Anders Carlsson, VD, Pro4u Business System.

– Vi er glade for å signere en samarbeidsavtale med Pro4u Business System, som støtter IFS vekststrategi ved å utvide vårt partnernettverk. Sammen med våre partnere i detaljhandelen, Centric og Ateles, vil Pro4u Business System gi våre kunder nye leveringsalternativer og samtidig styrke IFS tilbud og salgskapasitet, sier Elni Kullmer, Senior Vice President Partner Business, IFS Scandinavia.

I samarbeidsavtalen inngår at Pro4u Business Systems konsulenter vil få opplæring og sertifiseres gjennom IFS opplæringsprogrammet IFS Academy. Via programmet får selskapet også tilgang til IFS Upgrade Factory, en arbeidsgruppe innen IFS som er dedikert til oppgraderingsarbeid. Bare i løpet av fjoråret har dette initiativet bidratt til over 100 skandinaviske kundeoppgraderinger med raskere oppgraderingstid og reduserte kostnader som resultat.

Anders Lundin, PR Manager, IFS Scandinavia. Telefon: 46 8 58 78 45 00, press@ifsworld.com

IFS™ er en ledende, global leverandør av forretningssystem som hjelper virksomheter med å bli mer fleksible. Med omfattende kompetanse innen utvalgte bransjer tilbyr IFS et fleksibelt, helintegrert forretningssystem (ERP) inkludert løsninger for vedlikehold (EAM) og service. IFS ble grunnlagt i 1983 og er en børsnotert virksomhet (XSTO: IFS) med cirka 2700 ansatte. IFS hjelper mer enn 2400 kunder over hele verden via egne kontorer og et voksende partnernettverk.

For mer informasjon se www.IFSWORLD.com

Les mer om teknologi, innovasjon og kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/