Induct - endring av økonomi direktør

Åge Muren har det siste året fungert i en 60 % stilling hos Induct, kombinert det med utvikling av eiendom i eget selskap. Flere utviklingsprosjekter har tatt mer tid og ressursen enn planlagt, og har skapt en situasjon hvor arbeidsbelastningen for Åge blir høy. I den forbindelse er Induct og Åge enige om at Martin Fleisje tar over rollen som CFO.

«Vi takker Åge for innsatsen, og ønsker ham lykke til i fremtiden», sier administrerende direktør Alf Martin Johansen i Induct. "Martin dekker et kompetanseområde innen investor kontakt - noe vi ikke har vært så gode på til nå", fortsetter Johansen.

Muren har i forbindelse med fratreden solgt 167,640 aksjer til snittkurs kr 9,1 gjennom selskapet Key Partners AS. Beholdningen etter salget er 84,485 aksjer.

For ytterligere information, vennligst kontakt: Alf Martin Johansen, administrerende direktør på mobil +47 90 17 94 35

Induct tilbyr @WORK, en sikker og tilgangsstyrt digital flate for arbeid og samhandling. Samhandle på prosjekter, kontrakter, i arbeidsrom eller i digitale rom for virksomhetsstyring (styrerom, revisor rom, investor rom etc.) Plattformen tilbyr en oversikt over alt ditt arbeid på dokumenter på ett sted.Gå til http://www.induct.net for å finne ut hvordan din organisasjon kan bruke plattformen.

Plattformen er gratis å bruke for alle!