Induct - Intensjonsavtale med Gründerforeningen

I påvente av ferdigstillelse av Induct's nye partnerprogram har Induct og Gründerforeningen signert en intensjonsavtale om @WORK by Induct - et gratis arbeids- og samhandlingsverktøy for prosjekter, kontrakter, arbeidsgrupper og virksomhetsstyring. Formålet med intensjonsavtalen og partnerskapet er å tilby @WORK by Induct til Gründerforeningens medlemmer og skape et nettverk for og med gründere og småbedrifter i Norge. Gründerforeningen vil tilby malverk, beste-praksiser, oversikt over støtteordninger og annet som er relevant for gründere i oppstart og driftfase gjennom plattformen.

"I tillegg til å gi gründere et arbeidsverktøy som hjelper dem å få oversikt og effektivisere sine dag-til-dag aktiviteter, vil vi ha mulighet til å skape et nettverk som kobler sammen gründere i Norge i en digital plattform. Dette er noe vi har ønsket oss lenge, og gleder oss til å samarbeide med Induct for å skape dette ", sier Helen Vonn Solli, generalsekretær i Gründerforeningen.

"Gründerforeningen har et spennende nettverk av personer og virksomheter som vil utgjøre en viktig del av et digitalt økosystem", sier administrerende direktør Alf Martin Johansen. "Det finnes mange muligheter på Induct's digitale plattform, og samarbeid med Gründerforening til å teste ut flere forretningsmodeller ut over annonsemodellen er veldig interessant", fortsetter Johansen.

Om Gründerforeningen
Interesseorganisasjonen Gründerforeningen ble stiftet november 2005. Deres hovedoppgave er å jobbe for bedre næringslivspolitikk for småbedrifter og gründere. Gründerforeningen kjemper bl.a. for mindre skjemavelde, lavere skatte – og avgiftstrykk og mer satsning på næringslivsrettet forskning. Gründere som står sammen, står sterkere når man vil belyse gründere sine utfordringer i hverdagen.

Induct tilbyr en digital plattform for arbeid og samhandling, for enkeltpersoner @HOME og organisasjoner @WORK. Plattformen gjør det enkelt å administrere og samarbeide på prosjekter, diskutere emner og organisere arrangementer i grupper, administrere og samarbeide på kontrakter, og støtter organisasjonsvekst og utvikling gjennom dedikerte styringsrom.

Uansett om du bruker @HOME eller @WORK, gjør Induct ditt daglige digitale liv litt enklere ved å gi deg tilgang til oppgavestyring, filbehandling og ubegrenset dokumentlagring, nyhetsstrømmer og chatteområder.

Induct.net er en sikkert og tilgangskontrollert plattform som er gratis å bruke for enkeltpersoner og organisasjoner. Det er ingen kostnad per bruker og det er ingen skjulte kostnader.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Alf Martin Johansen, Administrerende direktør, +47 901 79 435, amj@induct.net
Helen Vonn Solli, Generalsekretær, + 47 488 85 887, helen@grunderforeningen.no